Tävlingen avslutad!

Heejsan!

Nu har jag avgjort tävlingen... vinnaren är...

PandLina1!!!!!!

Grattis till dig, kompis!
Här kommer hennes bidrag:

Jag gillar att gå runt och chatta med andra och ha kul! Och jag gillar inte riktigt bråk i Panfu eller kanske vissa minispel har blivit lite tråkiga
Mest brukar jag spela minispel och chatta
Mina vänner som jag kanske tycker mest om är nog EllaPigg , Pomis , Pomis_10 , Lomise , Cilla och dig! Fast jag gillar såklart alla mina vänner!! Jag är glad ganska rolig ibland jag tycker om att styla mig själv. Jag tror att vissa kanske gillar mig och vissa inte , men jag är bara den jag är i Panfu Mina husdjur , alltså jag har bara pokopets... Alla andra har rymt... Jag har en pinvin som heter Pingoo och en Woody som heter Wolly. En kanin som heter Rabbit och en marieta som heter Malla! Och jag gillar att sköta om mina djur

Ha de bra!
//PandLina

Det var en jättebra text!
Det var förvisso "bara" 2 som anmälde sig, så det var svårt att välja :S
Men grattis till dig också alemanda ditt bidrag var också bra!
PandLina1, du vann:
1 träff + intervju + kort till bloggen
Header (om du har blogg) eller bild som jag skickar till panfubloggen av DIG (om du inte har blogg, man får naturligtvis välja även om man har blogg)
En minisaga (två delar) om dig

Väljer du header eller bild till panfubloggen av DIG?
alemanda ska få en roll i minisagan!
Eftersom bara 2 anmälde sig så får jag hitta på fler roller, med oriktiga pandanamn :)
Men jag vet inte om sagan blir 2 delar... kan hända att det blir 3-4.
Ingen aning faktiskt!
Jag lägger ut del 1 fort som ögat!
Hejhej!



Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Kuuul!!! :D:D:D:D:D

Jag tror jag väljer...

Bild till Panfu-bloggen :D

:)

2010-11-28 @ 17:01:42
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0