Tävling...

Hej!

Denna tävlingen jag ska göra blir rolig!!
Pris:
1 träff + intervju + kort till bloggen
Header (om du har blogg) eller bild som jag skickar till panfubloggen av DIG (om du inte har blogg, man får naturligtvis välja även om man har blogg)
En minisaga (två delar) om dig

Bra priser?
Okej så här är det.
Ni ska skriva vad ni gillar i panfu, gillar lite mindre, brukar göra, vad dina vänner heter och vad ni gör, en beskrivning av dig själv och om du har husdjur i panfu.
Tänk på att allt handlar om panfu, inte om den personen ni är.
Uppfattat?
Alla som är med och tävlar kommer förmodligen få en LITEN roll i sagan.
(Förresten ska jag skriva färdigt nästa del av vår saga snart....)


Kommentera snälla :)
Postat av: Anzy

Hej! DU frågade i en komentar om videotävlingen på Onsdag! Ledsen men jag har redan gjort en med några andra :( Men du kan få vara med i nån annan video nån gång :)

//Anzy

2010-11-15 @ 21:08:56
Postat av: PandLina1

Jag gillar att gå runt och chatta med andra och ha kul! Och jag gillar inte riktigt bråk i Panfu eller kanske vissa minispel har blivit lite tråkiga :S

Mest brukar jag spela minispel och chatta :D

Mina vänner som jag kanske tycker mest om är nog EllaPigg , Pomis , Pomis_10 , Lomise , Cilla och dig! Fast jag gillar såklart alla mina vänner!! Jag är glad ganska rolig ibland :P jag tycker om att styla mig själv. Jag tror att vissa kanske gillar mig och vissa inte , men jag är bara den jag är i Panfu :) Mina husdjur , alltså jag har bara pokopets... :blush: Alla andra har rymt... :S Jag har en pinvin som heter Pingoo och en Woody som heter Wolly. En kanin som heter Rabbit och en marieta som heter Malla! Och jag gillar att sköta om mina djur :D



Ha de bra!

//PandLina

2010-11-16 @ 13:00:33
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: alemanda

Hej! Här komer allt detdära:

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Jag gillar att leka med sarsus, vi lekte igår att jag var en bäbis på 2 år. ( är min kopis på riktigt! ) Min mamma är mollymo, hon har en BRA blogg på blogg.se . Jag gillar inte så mycket att vara i balsalen, hoss kamaria. Min panda är en bäbe just nu. Hanna Montenna håret har jag som hår.Jag brukar chatta med vänner och även bada i simmbasängen! :D Min bästa vän är sarsus. JAG HAR MÅNGA VÄNNer. Jag har många husdjur i panfu. Men tyvker inte om att ta hand om dem te.x om jag är med en vän och så kommer det upp: En förlorad bolly. Te.x

En av dina bollys kommer snart att rymma!

Gå fort tilll din trädkoja och se efter vad den saknar.

Och då är det jätte jobbigt! :( Särkilt om chatten är avstängd. ( på kvällen )

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Sådärja! nu ska jag blogga!

// alemanda ;)

2010-11-16 @ 13:45:42
URL: http://minpanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0