Resultatet för bloggen

Hejsan kära panda-vänner!!!

Jag har saknat er fast jag bara varit borta i tre dagar!!
Har ni saknat mig? :P
Några har kommenterat och frågat om jag kan skriva lite fler inlägg.
Om jag inte skrivit så många beror det på att jag inte varit hemma eller datorn pajat!!
Men egentligen är jag lika aktiv som Pomis_10!  
Det är faktiskt sant, jag lovar.
________________________________________________________________________________________________

Har ni sett att jag ändrat massa på bloggen??
Är den snygg nu?
Det är min höst design hade jag tänkt :P
Men jag blev inte så nöjd med headern... den blev inte bra, för mycket text tycker jag :S



Men ni kanske tkr om den och det är huvudsaken!
_______________________________________________________________________________________________
 
Jo på Panfubloggen så kan man rösta på vem som ska ha blogg-klubban November 2010.
Här kan man rösta:

 
Jag säger inte vem jag röstade på, men bloggen är otroligt bra åtmistånde :P
Hej då och HÅLL HÖJD!!


Kommentera snälla :)
Postat av: kabbi

hur fixar man en header på blogg.se? Tacksam för svar! //kabbi :)

2010-11-03 @ 08:50:58
URL: http://kabbi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0