Panfubloggen

Hej!
Det är vissa som frågat mig vad Panfubloggen är för något, och hur man kommer dit.
Jag tänker berätta kort om panfubloggen, klicka HÄR för att komma dit. 
Där skriver Ella och Max.
De berättar om nyheter, och andra saker såsom guldpandadagar.
Jag tycker de gör och vill tacka STORT till dem och Panfucentralen!
Jag hoppas att panfu fortsätter att finnas till.
_________________________________________________________________________________________________

Så! Nöjda? Bra!
Jag har anmält mig till blogg-stafett 4! Alltså sista...
Lite tråkigt asså.
Men det kommer säkert fler chanser att vinna..
Jag länkar till panfu bloggen ännu en gång: Panfubloggen 
Hej hej!

//Pandania00

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0