Pandania ledsen!

ÅÅ allt är hopplöst!! :mad:
Vad då? Du är ju så fäst vid lilla Sunny! (Bläää)
Sluta!!!
Jag är hopplöst arg för att... ja!!
Läs, jag orkar inte berätta! *går*
Jaha då ska vi se vad som står.... oneeej!
Det får inte vara sant!
Jag ska berätta.
Pandania är urless på att ni inte kommenterar.
Hon har försökt hålla ut, men det står att hon inte orkar längre.
Hennes statestik står på 0 läsare. (Dumt!!)
Pandania skriver att hon inte orkar mer och kommer lägga ner bloggen...
ÅNEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hjälp mig förhindra detta!!!
Skicka MINST 5 kommentarer annars lägger hon ner vår blogg!
Ni vet att det var TVÅ DAGAR SEDAN hon fick en kommentar!
Nej nu!!!

Jag kommer inte läsa NÅGONS blogg förrän jag får kommentarer :(
Å nu är jag förbannad :mad:
Jag kommer KANSKE berätta någon gång hur det går för Pandania och hur hon mår!
Men bara då och då...
Ja jag kommer stänga av datorn och diskutera saken med mina vänner.
Skriv en idé om hur vi ska få henne glad igen!!
Allt från en fest till inlägg på era bloggar!
Ja detta är sant som jag kommer berätta nu.
Det är faktiskt inte Pandania som skriver nu.
Många gör ju liksom så här:
Å hej Namn!
Hej
Jaså vad gör du här?
Har tråååkigt!

Och så skriver själva blogg läsaren allt.
Så är det inte nu, utan jag är en av Pandanias bästisar på riktigt!!
(Fast det är ju Rita också)
Om ni ser Pandania i panfu gör henne glad!
Lessna soque-hälsningar,
RITA OCH PANDANIAS BÄSTIS


Kommentera snälla :)
Postat av: jannebanne

Superb blogg!

//jannebanne

2010-11-18 @ 16:42:03
URL: http://jannepanfu.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Jag går in på din blogg varje dag. Jag har inte alls många kommentarer minns inte när jag fick en senast. Lägg inte ner bloggen bara för det!! Pandi ryck upp dig, efter som du har hjälpt mig så ska jag hjälpa dig. Alla tycker om din blogg men tänk så här alla kanske inte hinner vara inne på någons blogg ibland. Som jag jag har skolarbete jag måste göra. Eller någon kanske har en aktivitet som jag, jag har cello och ridning. Ge inte upp hoppet på att ingen gillar din blogg. Ha det så bra så länge måste snart åka till stallet//Iosefine

2010-11-18 @ 16:53:44
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Jag läser din blogg varje dag. Men ibland hinner jag inte kommentera. Kom igen Pandi! Ryck upp dig! vi för också sällan kommentarer men vi ger inte upp hoppet! Du kan ha fest eller nått annat kul! Bara du rycker upp dig! :)

2010-11-18 @ 18:59:25
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: alemanda

Hej pandania00! :D :D :D :D :D :D :D

Kan du inte bli glad igen!? snälla! snälla! snälla! Om du vill så kan vi mötas i panfu! När du vill och har tid! ( jag måste såklart också kunna! ) Förlåt att jag inte läst din blogg, jag ber såååååååååååååååå himla mycket om ursäkt! ;( Men jag är inne på mammas dator och pappas jobbar dator då har jag inte så lätt att hitta din blogg! ;( :(

Men jag ska tipsa om din blogg på min egna blogg!

// alemanda

Hål ut pandania00!!

2010-11-18 @ 19:16:09
URL: http://minpanfu.blogg.se/
Postat av: Kalle

kan inte hjälpa att jag inte orkar skriva komentarer

2010-11-18 @ 20:27:01
Postat av: Lawiny

jag får inte heller så mångakomentarer på min blogg , jag får typ bara 2komentarer per månad...

och jag började läsa din blogg i går... men jag är helt typ galen i bloggen och kollar på exakt varenda inlägg som du skriver... lägg inte ner bloggen... Om vi kan mötas non gång på panfu, så säg till :thumbupp:

2010-11-19 @ 11:06:07
URL: http://milliyes.blogg.se/
Postat av: En som vill hjälpa....

Det hjälper sällan att tvinga sina läsare till det. Då blir bloggen ofta mer opopulär. Vill inte vara elak, men det är bättre att få läsare på ett seriöst sätt.

2010-11-19 @ 15:18:59
Postat av: cilla_0

Hej Cilla_0 här!

Ryck upp dig du får inte lägga ner bara för att du inte får kommentarer snälla! Gå in på min Och Pandlinas blogg det väntar en ganska bra överaskning åt dig kan du göra det? Jag och PandLina slutar inte blogga bara för att vi inte får kommentarer vi skriver endå kan inte du göra det ochså snälla!

mvh. Cilla_0

2010-11-19 @ 15:34:32
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: 3369

0 läsare jag läser då varje dag

2010-11-19 @ 16:59:23
Postat av: MrLucky

Pandania, du måste inse att antalet kommentarer inte spelar nån roll! Fortsätt skriva, du skriver ju för att det e kul och inte för kommentarerna! Jag kan försäkra dig att det e många som läser din blogg, bara att alla inte kommenterar! Och jag har inte ens varit inne på min egen blogg på länge!

Men sluta inte skriva bara för kommentarerna -.-



//MrLucky

2010-11-20 @ 09:45:58
URL: http://mrlucky.blogg.se/
Postat av: Pomis_10

Du får ju inte tvinga dina läsare att kommentera..

2010-11-20 @ 11:33:56
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: kabbi

nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, du har ju mycket mycket mera läsare än mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ge inte upp!!!!din blogg är jätte bra!!!!!!!!

snälla lägg inte ner bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Då blir jag ledsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//kabbi :(

2010-11-20 @ 12:35:23
URL: http://kabbi.blogg.se/
Postat av: Kalle

jag kanske låter elak, men ja tycker nästan du tvingar oss att komentera! ta inte illa upp! jag vill inte låta elak!

2010-11-20 @ 16:00:00
Postat av: Stedis

det är jag Stedis du känner mig vel nu lag jag en kommentar så hoppas att du blir på betre humör.Komigen ha bloggen kvar den är perfekt.För annars blir jag ledsen så komm igen kempa på.den här greien kanske hjälper.pandlian ge inte upp för då blir det stop.ingen vill att du leger ner bloggen för då blir vi på panfu ledsen så komigen kemps på.Fiskar små dansar på h.Stedis

2011-03-14 @ 14:28:23
Postat av: PJ

Killa!Det är ju massor som läser nu!Det är inte heller kul att du bara ska vara sur!Jag var inne på en annan blogg och hon hade inga kommentarer på NOTT!Men om du vill tänka på dej själv:gör det då!

DET VAR BARA ETT TIPPS FRÅN PJ

2011-04-13 @ 19:09:46

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0