Nya kläder, lyktor och "glndpnddg"

Hejsan!

Har ni läst min saga än?
Den hittar ni inlägget under!
Det har kommit nya snygga kläder från Norge som Prillaprilla och Panfuerkul gjort:

Jag älskar tjejens hår!! Tröjan är supersnygg och skorna okej...
Killens kläder är inget för mig. Men tröjan var snygg! :)
______________________________________________________________________________________________

Har ni sett att Kamaria står på stranden?
Hon berättar att det är en lyktvandring i panfu. (Har tyvärr inga bilder)
Man ska tända alla lampor.
Men man måste vara två stycken!
Så leta reda på en kompis och gå rundan! :)
Jag träffade JAKOB på väg till mitt möte i balsalen, men hann inte säga hej.
Till JAKOB: Hej! :D
Jaja i alla fall. Gå till Kamaria och gör som hon säger!
Överasskningen är på vulkanen, urbra om ni frågar mig!!
______________________________________________________________________________________________

I morgon är det... glndpnddg!!
Gln... vad då sa du??
Jo du Rita, glndpnddg!
Det står så i panfubloggen!
Alltså: Guldpandadag!
Jippie! 
Vad är du glad för? Du har väl ingen nytta för guldpandadagar!
Jo för det är då du städar upp i kojan, matar oss ordentligt och går på promenad, lång lång promenad med oss.
Jaa just det.
Glöm inte mitt PRV möte i morrn!
Vad ska ni göra på guldpandadagen i morgon?
Jag ska förstås shoppa massor och kanske rida lite.
Bil tycker jag inte om... för det släpper ut massa avgaser i vårt fina panfu!
Kom ihåg att INGEN får visas med bil i djungeln i morgon då jag har PRV möte...
då blir jag arg och skvallrar för panfu-personalen och Kamaria.
Max: Kan tyvärr inte komma, måste gå på en annan fest, men hoppas det blir ett fint möte!!
Ella: Kan inte!
Ja som ni ser har jag blivit meddelad detta, men jag hoppas ni kommer ändå.
Ni vet att jag skickar bilder till panfu-personalen från mötet så det är kanske roligt om ni kommer?? :)
Förra mötet visade de bilderna i panfu-bloggen.

Love,



Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0