Mira här!

Hej, Mira här!
Nu undrar ni vem jag är?
Jo det ska ni få reda på nu.
Minns ni marietan Pandania00 köpte för ganska länge sedan, som hette Marie?
Det är jag fast jag kallas för Mira av mina vänner!
Ni kanske kommer ihåg mig som en liten besserwisser??
Men Rita har ofta fel! I alla fall om mig, som hon inte tycker om :D
Jag ska berätta lite om mig.

Vad heter du?
Marie på riktigt, men mitt smeknamn är Mira.
Vart bor du?
Just nu bor jag hos Pandania, men innan jag flyttade dit bodde jag på djurhemmet Eloise skapade för oss pokopet, mina föräldrar föddes där.
Vad är din favorit rätt?
Apelsiner! Mums! Jag älskar dem.
Apelsinmarmelad, apelsinkaka, apelsinmuffins, apelsinsallad, skalade apelsiner....
Vad tycker du om att göra?
Måla konstvärk... leka med kompisar, shoppa, läsa poesi.
Vad är din favoritfärg?
Rosa och orange!
Rosa för att det är så vackert och snyggt, orange för apelsinernas skull. :D
Vilka finns i din familj?
Pandanias familj bor jag ju i nu.
Men min riktiga familj är: Mamma, pappa, mormor, morfar, lillasyster Maja, storasyster Mary, storebror Markus och så jag.
Hur gick din flytt till?
Jag var på djurhemmet som Eloise skapat åt oss.
Jag och mina syskon lekte medans mamma och pappa vilade.
De hade satt ut bilder på mig och andra pokopet i min ålder som skulle säljas.
Då kom Pandania och ville köpa mig. Jag såg att hon hade shopping påsar kring armarna och stora solglasögon.
Jag trodde att hon var sådan, men det var ju fel.
Hon var sån för att hon var guldpanda och passade på att köpa mig! :D
Det berättade min nyfunnevän Moss när jag kom hem till mitt nya hem.
Men dagen efter försvann Moss och kom inte tillbaka förrän Pandania upptäckte honom på cirkusen :D

Har ni fått svar på era frågor om mig?
Skicka gärna in fråger om mig eller mina vänner.
Jo förresten så här ser jag ut:




Japp det var det det.
Flyg högt och lågt, lågt och högt!
MARIE :)

Kommentera snälla :)
Postat av: Blommo98

Hej hej!

skulle du vilja komma på en fest? det står information om festen på min blogg!

Jag vet att Max kommer fast Jag fick inget svar av Ella så man får vänta och se jag hoppas att du kommer! :) //blommo98

2010-11-09 @ 13:32:44
URL: http://blommo.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0