Min nya wooby!!

Hej!!
Roliga nyheter!
Vad då?
Level maskinen och prylmaskinen funkar idag!
Jag kom till lvl 49... jag fick en himmelsblå wooby!
Man tror ju att bara dem som har guldpaket får en...
men så är det inte!!
Man får en men kan inte mata den osv.
Ska jag berätta hur jag fick henne?
Jag fick den på ett speciellt vis... inte i level som man brukar fåå!!
Aa visst berätta du
________________________________________________________________________________________________

Jag hade hjälp Manny med isblocken... (se senare i inlägget)
Det var huttrande kallt.
Jag gick till glassbutiken för att köpa en kall glass!
När jag skulle gå så såg jag en annons hänga på väggen.
Det var en bild på en blå wooby!



Den var jättevacker :)
Så här stod det i annonsen:

Måste sälja min älskade wooby!
Min ljusblåa wooby Sunny Summer Day måste jag nu tyvärr sälja p.g.a tidsbrist.
Hon är inte så gammal... kan inte säga på ungefär hur gammal.
Kanske två månader eller mindre.
Pengarna är inte så viktigt, bara att hon hamnar i rätt händer!
Har tränat lite spårning med henne, det har gått bra.
Vill helst att hon kommer till ett lungt ställe med andra djur, måste ha minst 5 minuters promenad.
Äter lagom.
Ring för mer info!
Panfuwoobyälskaren
_______________________________________________________________________________________________

Jag blev helt frälst i den lilla krabaten och slog till direkt!
Jag ringde och ägaren sa att det var okej om jag kom och tittade på henne.



Hon var ju lite krävande men det ska jag nog allt klara :)
Sunny Summer Day betyder Solig Sommar Dag!
Men jag ska kalla henne Sunny, som bara betyder Solig :)
__________________________________________________________________________________

Mm vi fattar!! Men åååh då är du ju aldrig hemma!!
Jo jag ska ju ta hand om lilla Sunny!
åååh!
Rita, Rita!! Vänta!
Nähej... där gick hon.
Kan ni hjälpa mig förstå vad det är med henne?
Vet inte vad det är...
Ja i alla fall.
I prylmaskinen fick man ett sött gosedjur! En kanin!
Sunny äälskar den! Hon suger och kramar om den :)
Hela tiden säger hon "Sun älska Snuttis!"
Så kaninen fick heta Snuttis :)



Sööt! :)
Jo som jag skulle berätta!
Hjälp Manny! Han är i djungeln!
Hämta en isbit i simbassängen och ge honom.
Kom tillbaka i morrn och ge honom en till!! :)





Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0