Max är i panfu!

Hej igen

Jag loggade nyss in i panfu igen, i Bollywood.
Jag kom till staden, och gissa vem som var där?!
Jo Max!
Ingen hoppade på honom! Jo nåra men det är inte så många i panfu just nu :)
Jag tog ett kort på hans profil:



Snygga kläder asså!!
Här är en till bild:



Har ringat in mej och Max :)
Ska chatta med mina vänner som ni ser där! Max har förresten loggat ut hej då!
//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: Trixi08

heej!!! jag har sätt max en gång och du var vän med nioo jag har varit vän med hon fast jag hittar inte henne på vän listan och jag vill bli vän med dig jag vill träffa dig i panfu vi måste bestämma nån gång snälla från trixi08

2010-11-29 @ 21:32:29
URL: http://trixipandabloggen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0