Klipp ull!

Hej!

Gå till igloon idag och prata med Lili Phanpung. (Stavning?)



Jag skakade på huvet! Jag visste ju faktiskt inte -.-
Hon säger massa saker som ni får läsa själva!!
GÅ till ladan och så ser du ett litet får.
Först tyckte jag så många var där så jag stack till Pandaguay xD



Jag blev lite fundersam... fåret var väldigt skyggt!
Precis när jag skulle klippa det, så kom det upp:



Gå till Lili och så får du en sak....
Sen kan du klippa fåret! :)
Men ni måste vara två som samtidigt gör det.
Det är kruxet, man är ju oftast i en tom server :S
Så jag fick lov att logga in i Bollyland och klippa när typ 100 var där!
(Överdrivet mycket, kanske...)
När du klippt och gett ullen till Lili så är du klar.
Kom dit på söndag!
En julgran ska finnas på slottsgården då också!
Kramar
Pandania00

P.S Ni är lite dåliga på att ställa frågor till frågor och svar XD D.S


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Ska logga in på panfu och göra det där.

:) Vi ses kankse där, ha det så bra//Iosefine

2010-11-24 @ 16:30:37
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Kalle

Bra att du inte la ner bloggen föresten!

2010-11-24 @ 20:15:48
Postat av: Iosefine

Tack för att du kommenterade på min blogg.

Jag förstår att du inte kan kommentera så mycket.

Men jag hoppas dom andra gör det. Jag är glad att du läser min blogg iallfall :)//Iosefine

2010-11-25 @ 17:03:14
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0