Jag vill hjälpa er

Tjaao!

Jag har fått reda på att många som bloggar inte tycker att sin blogg duger.
Jag skrev ett inlägg för ganska länge sedan om hur man skulle få bort det negativa!
Sätt på era positiva glasögon, som Kamaria säger, och se det från den ljusa sidan!!
Kom ihåg att tänka:
"Min blogg är bäst, min blogg är bäst!!"
B.la vet jag att Iosefine har tappat hoppet många gånger.
Hon har haft sin blogg länge, och säger att hon bara har 4-5 läsare.
Det är så synd!
Jag har alltid försökt stöttat henne och hjälpa henne.
Så hon blir väldigt glad om ni läser hennes fantastiska blogg: KLICK
Kom ihåg: Jag vill hjälpa er!
Om det är något som ni behöver hjälp med, allt från ett bråk med en kompis och sitt självförtroende till en header eller skrivsätt!
Jag hjälper er med allt som jag vet svaren på. 
Kom ihåg det!
Jag kräver inget av mina blogg-läsare. 
Jag vill bara att ni ska läsa mina inlägg och trivas här på min blogg.
Att ni ska få hjälp med era problem och få nya vänner.  
Det är det jag vill!
Inget annat är viktigt för mig, i alla fall inte i blogg-världen.
Så läs detta inlägget noga, till sista meningen och tro på er själva!
Här är en passande låt som faktiskt är sann och stämmer!!



Den är sann, eller hur??
Så tro på er själv...


PS! Läs inlägget under Ds.

Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Pandi, du är bara bäst! :)

Men jag har väll inte tappat hoppet så många gånger?

Men tack för att du skrev det här :).

Ska snart upp på stan ;). Vi ses sen//Iosefine

2010-11-06 @ 10:47:22
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: wiooi

Hej en son sorlig låt :cry: :cry: :cry: såklart att jag tro på mig själv :( en son sorlig låt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! en son sorlig låt snyft snyft :( snyft :( den där låten lär mig att sluta bli ledsen om nån är dum mot mig :cry:

:cry: BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! MEN EN SON SORLIG OCH BRA LÅT !! snyft BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Hej då snyft

2010-11-09 @ 17:39:12
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0