Jag är ledsen, men...

Vad då?
Vad har hänt/ska hända? VAD!! TALA!!
Lugn Rita!
Jag SKA berätta, om du lugnar dig.
Jo jag funderar på att sluta med panfu. Jag är ledsen....
VAD ÄR DET DU SÄGER
Sorry!! Jag vet inte vad som är kul med panfu längre :S
Jag KANSKE slutar med bloggen eller börjar skriva om annat, men det blir nog inte mycket med panfu mer!
Jaja jag ska logga in nu.

Jag lovar att jag berättar när jag slutar, än har jag inte det.
Jag tror att det blir efter jul :S
Kom på en sak.
Min panfufamilj är söndersplittrad.
Pompomkitty har slutat med panfu och så... adnan är galen...
mollymo har bytt familj... bara jag, syskonen och lillen61 kvar.
Plus Rita..snart slutar ju jag panfu också, (eller kanske)
så vi får väl se hur allt blir.
Buhuu och jag som gillade alemanda så :(
Jodu Rita.. alemanda, tyvärr jag är inte din moster längre!
Det kan du tacka mollymo och Elon00 för.
Jaa..
Jag är äldst av oss syskon i panfu, så om ni vet att ni är barn till adnan_von_panfu och pompomkitty i panfu så kommentera!
(Ni får gärna kommentera ändå)
hej då!
//Pandania
och Rita

P.S. Läs mitt inlägg under D.S  


Kommentera snälla :)
Postat av: MrLucky

Pandania, ge inte upp hoppet! xD

Det finns vissa perioder i Panfu när det är tråkigt där! Men för det behöver du ju inte sluta för alltid! Man måste ju inte vara aktiv typ hela tiden, men inte sluta heller. Du kan ju vara inne nån gång ibland när du känner för det!

Hoppas du ändrar dig!



//MrLucky

2010-11-30 @ 15:54:50
URL: http://mrlucky.blogg.se/
Postat av: Kalle

humm vad synd!

Jag har tröttnat på panfu men loggar in då och då!

2010-11-30 @ 16:35:22
Postat av: Iosefine

:( Neeeeeej!!!! Varför är alla ledsena för!!! :(

:( :( ;( ;( X( Snälla sluta in med Panfu.

Jag har ett förslag, jag tycket Panfu är tråkigt men jag är ändå inloggad ibland för att träffa kompisar som jag kan prata med. Du behöver inte vara inne varje dag utan du kan vara inne nån gång lite då och då. Jag är inne typ 5 minuter. Det är bara ett förslag :)//Iosefine

2010-11-30 @ 16:47:13
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0