Intervjun med cilla_0!!

Äntligen!

Nu kan jag intervjua cilla_0 ena vinnaren i bloggstafett 1 xD
Okej jag skriver med tjock hon med den vanliga!

Tjena hur känns det att vunnit min blogg-stafett?

kul JÄTTEKUL faktiskt!

Okej det var ju bra :)
Berätta lite om din och PandLina1´s blogg.

Den handlar om fritiden, panfu och vi försöker vara snälla mot alla.
Försöker skriva ner allt som händer.

Vad bra!
Vilken är ditt favoritdjur i panfu?

Jag vet inte, typ min nyckelpiga Bleckis. (En Marieta)

Sött namn!
Har du någon favoritblogg och vilken är det i såfall?

Min och PandLinas, din och Iosefines gillar jag.

Tack så mycket!!
Sista frågan nu, som lyder:
Varför tror du de flesta röstade på er?

Jag vet inte??? kanske för att våran blogg är bra?

Ja det tror jag :D
Tack för intervjuen cilla!

Tack själv!
Det skulle ju bli en intervju men det blev aldrig och nu kom den!

En bild på oss:



Klubban har ju redan PandLina1 visat upp och jag hittar den inte.
Hej då!




Ps! Ni kan anmäla er till Decembers blogg-stafett från och med...
Tio... nio... åtta... sju... sex... fem... fyra... tre... två... ett... LÅT DECEMBERS BLOGGSTAFETT BÖRJA!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera snälla :)
Postat av: Rebecca10 ♥

Jag vill gärnavara med med! (i bloggtafetten) ;)

2010-11-24 @ 14:16:58
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: alemanda >333

Jag är med!!!!!!!!! :D

Jag Hoppas jag vinner! :)

SEs!!!!!

Alemanda! ;)

2010-11-24 @ 15:40:30
URL: http://minpanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0