Guldpandadag

Morsning! Det är guldpandadag logga in i panfu

Gr...

Vad är det, Plommon?

Äh strunta i henne hon är sur på Sunny!!

Varför?

Något fånigt, typ.
På deras dagis så tycker alla att Sunny är sötast!
Plommon tycker att HON är söt!
Tjaa och Sunny är ju så liten, en bebis, så hon fattar ju inte varför Plommon är sur!
Det gör Plommon ännu surare.
Dumt vaa?

Kanske det men Plommon är ju så otrolig fånig om hon är sur för det!



Jag är inte fånig! Men det... jag är ju sötast!!!
Alla har ju alltid tyckt det!
Men aja... tider förrändras?
Förresten ska jag vara stolt... sunny kommer ju ifrån min släkt!
Hon är bara lite ovanlig!

Pommy hjälpa sun bygga torn!
Nu avsutar dom inägget! Hej hej fån Sun!!

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0