Dagbok 12/11

Kära dagbok!

Vi skulle som sagt få praktisera igår.
Jag visste inte vad jag skulle välja...
Min magister sa att jag nog skulle tycka det var roligt att jobba i frisörsalongen!
Jag sa: Jaa, det är det nog...
Så gick jag dit.
rustarock tog emot mig. Han berättade att jag skulle få pröva på att klippa lite...
Men sen skulle han sluta så jag fick klara mig själv! :bigeys:
Jag var nervös.. jag ville inte klippa.
Men sen så tog hil01 hand om mig.
Hon sa att jag skulle börja med något lättare.
Så det blev make up!
Före:

Efter:



Fult/snyggt?
Hoppas inte Rita visar detta på bloggen!
Jo det gör väl inget, men det är inte roligt med tjyvlästa dagböcker... :)
Tack hil01!
Men sen så kom fler kunder och hil01 svarade inte, spelade väl antagligen.
Jag fick panik eftersom jag inget kunde, och skulle svara i telefon och skriva in dem som bokat tid!
Det gick bra ändå... oj nu ringer telefonen och kunderna väntar!
Vi hörs, dagboken!
Love, Pandania00!


Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi som blir ledsen om ni inte svarar

Pandiana000 snyft hur läger man upp filmer på sin blogg snella seg det jag vill läga upp en film

2010-11-13 @ 09:07:05
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: alemanda

Hej pandanio00! :) :D

Jag är inne på pappas jobbar dator, och den har paint. Men hur stor är hedern? :?: Jag undrar så!

Snälla snälla svara på det! :) Annars blir jag ledsen! :( Du kan skriva ett svar på min blogg och jag vet att DU kan bloggadressen eller så klickar du på adressen längs nere!

2010-11-13 @ 09:29:56
URL: http://minpanfu.blogg.se/
Postat av: ackeee

1.jätte fin blogg du har!

2.kolla gärna in min blogg!

3.gör en kommentar på min blogg!

4.jag vill det för jag är nyfiken vad din favvo artist är

2010-11-13 @ 17:36:45
URL: http://ackeees.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0