Dagbok 10/11

Kära dagbok!

Det var en helt vanlig dag för mig idag.
Först märkte jag att jag somnat i soffan när jag såg på nyheterna i går kväll.

Haha :D
Jag gick upp för att äta frukost.
Det blev en macka med majonäs och gurka.
(Jag såg fel på kaviaren och majonäsen, gillar inte majonäs xC)
Jag bytte om till mina kläder och sminkade mig rosa.
Sedan gick jag till simbasängen för att ta en simtur.



Det var härligt!
Men jag var i dålig kondition så jag gick till fotbollsplanen.
Det var ungefär bara 6 st där så jag tänkte ta ett varv på banan.
Snabbt som ögat sprang jag runt, men på andra och sista varvet flåsade jag jättemycket!



Sen ramlade jag :blush:
Jag kände mig färdig för idrotten och gick till skolan som skulle börja lite senare idag.
Det var många där och jag kom visst 20 min försent :blush:
Men läraren brydde sig inte så mycket och sa att vi skulle få pröva på att jobba i morgon.



Jag vet inte vad jag vill :S Får väl se i morgon.
Antingen så skriver jag då, eller så skriver jag på fredag.
//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: alemanda

Missade det dära sago-mötet. :( Jag är dålig ATT komma ihog sådant! :(

// alemanda ;) ;O

2010-11-10 @ 19:21:09
URL: http://minpanfu.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0