Vinnaren av Decembers Blogg-stafett!

Hejsan!

Spännande eller hur... ja nu får vi väl se vem som vinner, då...
Vinnaren är...

Så här var resultatet efter 15 svar på omröstningen Vem ska vinna Pandania00´s bloggstafett December 2010?
fnul.se

 

Ja ni ser väl själva?
Rebecca10 grattis!!
Du är ju i panfu bredvid mig, så jag passar på med intervju!
Rebecca, hur kändes det när du visste att du vunnit?
Super! :D
Berätta lite om din blogg!
Öh..den är ganska lugn o så den har ingen reklam förutom länkar, men den är ju bara 4 månader gammal.
Vilket är ditt favoritdjur i panfu?
Bolly
Har du någon favoritblogg och vilken är det i såfall?
Kanske Lomises eller Pompomkittys, men jag läser faktiskt alla bloggar jag har som länkar.
Varför tror du de flesta röstade på dig?
Jag vet egentligen inte... men jag har ju en del läsare så det kanske är de sötnosar som fixat det :)
Tack för intervjuen Rebecca!
Vassego

Jaha grattis med dig, Rebecca. Ni finner henne på denna bild, där Max oxå är med(tagen för några minuter sen)



Hon säger "Hej Max blogg" Aja nu ska jag länka henne och läsa lite bloggar, hej dåå!
Pandania00






Kommentera snälla :)
Postat av: Pomis_10

SVAR: Okii jag förstår. Men det är något jag har bestämt att göra, jag kan inte hjälpa att du fick den igår.

Du får väl blunda när du ser sådana inlägg :P

2010-12-10 @ 15:59:18
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Jag såg att du var inne och att max var inne men jag kunde inte flyga till han för att han hade låst sin koja :( Jag skickade två kort till dig men du svarade inte på dom :( Jaja vi ses kankse nån gång i panfu :) :) :) //Iosefine

2010-12-10 @ 17:29:16
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0