Vill ni ha en header?

Hej!
Är ni morgontrötta? Då orkar ni nog inte läsa mitt inlägg! :D
Jo jag tänkte att jag skulle ge bort headers till er!
Jag kan tyvärr bara använda paint... jag hoppas det går bra. Mina andra headers har inte varit fina, jag vet, men jag kan nog ändra på den saken! :)
Jag vet tyvärr inte hur man gör designer... kan någon som vet hur man gör säga det?
Vet kanske hur man lägger in designen, men inte hur man gör en med bilder/bild :(
Vilken storlek ska det vara osv?
Svara i kommentar om ni vet! :)
Så kommentera i en kommentar om ni vill ha en header. Kul det är att få göra pandor lyckliga hihi! :D
Vi ses, väl!

//PANDANIA00

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0