Vad gör jag för fel?!

Svara please!
Jag har sett på alla andras bloggar att de är mkt bättre än mina!!
Jag tkr själv det, utan att veta vrf!!
Kan ni svara, vad jag gör för fel med min blogg?!
För lite bilder? För lite inlägg? Ful header? För lite möten/träffar?
SVARA
Måste gå ner och julbaka nu hej hej :P


Kommentera snälla :)
Postat av: Kalle

jag tycker inte det är nåt fel

:P

2010-12-08 @ 20:34:44
Postat av: Pomis_10

Va inte så negativ.. Fortsätt blogga ändå!

När man gjort en blogg så blir den INTE populär på direkten.

TÅLAMOD!



2010-12-09 @ 11:59:11
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Nee nu får det räcka!! Börja inte som jag nu!! Din blogg är det inget fel på. Men jag måste gå nu.

Ska fixa lite annat ;)

Kram kram//Iosefine

2010-12-09 @ 16:27:50
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0