Brorsan här ;)

Hej!
Jag är Pandania00´s lillebror som är 6 år. Jag får inte säga mitt riktiga namn, och jag har inte panfu. Har någon här Lego City Adventskalender? Det har jag och det är super roligt att öppna alla luckorna! Jag gillar lego och får hjälp av min storasyster att bygga ibland. Vi är ju som vanliga syskon, bråkar ibland men gillar varandra ändå. Jag kan inte riktigt skriva eller läsa än, än mindre på datorn. Men Pandania hjälper mej såå det blir ganska rätt, fast jag får skriva själv. Här är frågor och svar om mej :D
Vilken är din favoritfärg?
Blå och orange
Vad önskar du dig i julklapp?
Eh... jag önskar mej bleybley (stavning?!)
Om du var tomten, vad skulle du ge alla barnen då?
Jag vet inte??
Skulle du vilja skriva på http://pandania.blogg.se?
Nja... tror inte det. Jag spelar mycket hellre spel! :D
Vem vill du hälsa till, när du ändå är här?!
Min bästa kompis som börjar på A :D

Hmm nu ska jag äta godis hejdå

Pandanias bästa brorsa!!!


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0