Sweetvampires blogg

Hejsan!

Sweetvampire ville att jag skulle tipsa om hennes blogg, ja här kommer den: Sweetvampire
Hoppas ni besöker hennes blogg!
Jag har en fråga till Pomis_10:
Hur fick du den dära blogg-listan längst ner?
Minns inte hur man kunde byta sin RSS ikon kan du hjälpa mej?
Kommenterar på din blogg också, snälla svara i en kommentar när du vet svaret :)
________________________________________________________________________________________________

Sen en fråga till er alla.
Vilken stil?
Konstig fråga, säger ni.
Jag menar, ska jag köra Bestpingvingirl-stilen eller Lomise-stilen?
Fattar ni fortfarande inte?
Jaha då får jag förklara lite närmare, då.
Pomis_10: Hon skriver lite mera privat, man känner sig nära henne... hon ordnar träffar, skriver inlägg om andra och tipsar om bloggar, talar till vissa personer ibland. Är shysst och skriver ofta kommentarer på andras bloggar. Skriver minst 2 inlägg pär dag. Skriver ungefär 2-4 inlägg per dag.
Lomise: skriver liksom inte privat. Hon skriver som Max och Ella gör, (ta inte illa upp, Ella & Max) till alla och inte till någon särskild. Kommenterar ibland på andras bloggar. Gör sin blogg + henne själv lite delaktig av alla. Skriver max 2-3 inlägg pär dag. Skulle själv säga att hon skriver 1 inlägg per dag.

Förstår ni nu?!
Hoppas det.
Ja, vilken stil ska jag köra?
Det känns som om jag har Bestpingvin-stilen... men jag vet inte riktigt :S
Lomise stilen kanske?
_____________________________________________________________________________________________

Vissa upplever att jag är trevligare på bloggen än i panfu.
Det är just därför jag funderar på att sluta med panfu!
Panfu gör mig såå konstig. (Konstigt?) Hoppas ni förstår!
Jaja. Det ska vi inte tänka på förrän efter jul!
Ha det gött, igelkött!



Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0