Söta bilder plus roliga

Jag har hittat jättesöta bilder på en sida, som heter http://glitter-graphics.com/
Det finns gulliga, roliga och rörliga bilder där! (Förlåt Rebecca10, cilla_0, PandLina1 och Pomis_10 att jag kopierar bilderna ifrån er, men jag kan inte få dem till inlägget från sidan :( Hur gör ni?!)
         

Ja det finns så många, fast jag är tvungen att kopiera från andra bloggar :( Så om ni vet hur man drar dem till ens egen blogg så säg till mig!!! Har redan en figur jag så gärna vill visa :(
Lite bilder från skrattnet.se en rolig sida :D :D :D :D

Ser du den? Ser du den? Knappt va?
Bra kamoflage va?! Ser ni hunden?

Kan en katt och en hund vara bästa vänner?

Hm, jag tror hunden visst ser lite uppskärrad ut...

En som vet hur man kramar det bästa ur livet.

Han njuter ser man :D

Buset bävar.

En "farlig" polis hund :D

Matte är orolig.

Kanske fejkad vet inte :D

En tvättäkta soffpotatis.

Men liksom lite, soffig katt!

Bråka inte med den här kissen.

Hur i?

En katt bland, eh... hundarna.

Vicken hjälte, modigcat! :D

Ja roliga bilder eller hur? :D
Måste stänga av hej!!

Kommentera snälla :)
Postat av: PandLina1

Jag kan berätta hur jag gör på bloggen!

2010-12-14 @ 16:33:03
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!! snygg blogg kolla gjärna in min www.notiandmeisen.blogg.se

2011-11-26 @ 19:33:10

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0