Sjuk BLÄ :(

Hej allihopa.
Undrar ni varför jag skriver klockan två?
Ni vet ju att jag går till 13.20 på torsdagar!
Men jag är sjuk... ringde till pappa efter första lektionen (gympa) för att jag höll på att kräkas + att jag var förstörd över att mina vänner är svikare :(
Var hos pappa till 12.30 och har varit hemma i ungefär 1½ timma nu.
Det var bara det jag ville säga. Så att ni vet vad som hänt ifall jag inte skriver ;)



(Gör fortfarande mina bilder som de gamla pandorna)
Kommer inte skriva så mkt mer nu idag då.
Det dummaste med att jag åkte hem var att vi skulle se på filmen Matilda:



Hittade bara bokomslaget.

//Pandania00

Kommentera snälla :)
Postat av: 0485

Snygg blogg, tack för din kommentar!

2010-12-16 @ 14:14:56
URL: http://coolemma.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Det är så synd om dig. Du är sjuk, du missar att se på och dina vänner är svikare. Kan der blir värre för dig? Jag hoppas inte det. Jag vill inte att dina vänner ska vara svikare. Hoppas det blir bra.

Kram kram//Iosefine

2010-12-16 @ 15:49:17
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Astrixa

Hej Pandania!



Tack för din kommentar jag fick! :D Och tack för att du tkr om min och Marys blogg. ^^ Jag såg att jag hade fått en till dum kommentar.. :( Den som skriver är säkert bara avundsjuk tror jag, för lixom man går ju inte bara och trakasserar någon sådär.



/Astrixa

2010-12-16 @ 19:49:38
URL: http://astrixa.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0