SFP=Bråkstad

Hej igen!

Vissa utav er redan sover?
Ja då ska jag inte störa.
Men för er som inte sover ska jag berätta en sak.
Jag har varit i SFP (San Fran Panfu) i snart 1½ timma och lyssnat lite på andras skvaller.
Jag märkte då att det var super många som bråkade!
Själv blev jag på dåligt humör bara genom att vara där så jag började bråka med b.la min bästa panfusyster, mollymo!
Jag var ruskigt elak, förstår jag nu :( Förlåt allihop som jag bråkade med!
Ska inte gå till Sanfranpanfu på ett tag :S
Aarhhh!
Men vad är det Rita?!
TA BORT SAGA OCH LAILA FRÅN MEEEJ!!!
Vad håller ni på med?!
Saga, vad är det här?
Rita retar MIG!

Nu undrar ni nog vem Saga är. Saga är min woody, det första pokopetet jag fick.
Neej nu räcker det! Kan någon säga vad som försigår här?
Jag sa bara "Saga är kär i MOSS!"
Så blev jag arg och Laila hjälpte mej :mad:
Laila and Saga are best freinds! Best freinds help eatchothr!

Har jag fattat det rätt?
Rita retade Saga, som är bästis med Laila och hjälpte Saga?
Japp, ungefär så.
(Lailas översättning: Laila och Saga är bästa vänner! Bästa vänner hjälper varandra!)
Jag, elli29 och PandLina1 sa hej då till chatten:



Hej då!
//Pandania00 Rita! Saga  The Laila


Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0