Ritas julklapp

Hej hej hej hej hej hej hej hej heeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad är det rita... jag är så trött! :tired:

Jag vill berätta vad jag fick i julklapp igår, om det inte stör dig!!

Gääsp berätta på du... ZZZZZzzzzzz

Jaha, hon somnade i soffan. Jag tror inte att hon blev så glad över julafton igår. Men jag vet väl inte, eftersom jag var tvungen att sitta i mormors knä och öppna paketena :rolleyes:
Men ialla fall. Vet ni vad jag fick av Pandania?!?!?!?!?!?! Det här:

WII FIT PLUS! Kunde stava rätt nu, äntligen xD Spelade hela eftermiddagen igår!!
Det här fick vi djur:

Jag - Wii fit plus
Billy - snickarset
Marie - smink -.-
Margareta - en bok + en rosa mössa
Moss - Alla språk och ord i Frankrike A - Ö
Saga - röd kudde, ett "best freinds for ever" halsband som hon delade med laila
Laila - video med Engelsk översättning till Svenska + att Pandania lagade kaninen snutte

Alla var nöjda med sina paket!
Fast Pandania fick inget, i Panfu då... inte ens av sina vänner eller av Panfu-familjen. Fast hon tänker ändå hoppa av den så det gör inget.
 
Rita gå bort från min dator NU! Det är min blogg och det är meningen att jag ska blogga!

Jaja surmaja!!

:rolleyes: :tired:

Puss&Kram

Rita! och
Zzzzzzz....


Kommentera snälla :)
Postat av: Anzy

Du var ledsen för julen pandi... Jag vill bara visa dej en sak!

Och du minns väl inlägget om att man inte ska vara ledsen över det man har va? Titta på den här bilden jag gjorde till dej :) hoppas du blir glad och att du förstår!

http://admin.bloggplatsen.se/bild/filnamn-126c8839ed94b34c9686bd0a90c4b81f4d15e4706e3ad.png/

//Anzy

2010-12-25 @ 13:34:45
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0