Några roliga spel

Hallå där!

Under det här inlägget har jag skrivit hur man tar kort på datorn! En grej jag glömde att skriva var, att om ni vill ha fler inlägg måste ni kommentera!! Hoppas att ni gör det nu.
Tänkte visa några roliga spel på spela.se! Klicka på bilderna för att komma till spelen ;)

   

Bomb it 2, det bästa spelet i serien.



Baka kakor - ett kul bakspel. Det är jättesvårt i början när man inte fattar, men sen är det kul!

Det var de spelen :) Puss&Kram

//Pandania00



Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Det första spelet har jag spelat. jag och min kuson brukade spela det förut. Hehe, vi hade jätte kul då. Men tyvärr så träffar jag inte min kusin så ofta :( :( Hon bor inte nära mig. Jag träffar henne typ bara på sommarn. Kanse nån gång på vinternet också. Men nu stuntar vi i det och återgår till det andra. Det andra sepelet har jag inte spelat. Man kanske ska tästa det. Stora kramar//Iosefine :)

2010-12-29 @ 16:12:34
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0