Mina julklappar år 2010

Hallå där!

Förut kom mamma upp till mig så jag fick ta kort på julklapparna!!



♦ Fårskinn av morfar
Bilden är tagen hemma (som alla andra bilder) men fick den 23 december :)



Av mamma, pappa och brorsan, på julaftons morgon
♦ Cluedo Harry Potter
♦ Två filmer
♦ Kaninbokmärke
♦ Pegasus med sol på ryggen
♦ Petshop vilt - set
♦ Svart saccosäck
♦ Gosedjur kanin



Senare på julafton

(Suddig bild jag vet)

♦ Spejarens lärling  (bok av min faster)
♦ Två älvor  ( av min andra faster + hennes familj)
Fick också ett spel av farmor och farfar, har ingen bild på det, tyvärr.



På juldagen hos mormor

♦ Teckna hästar bok av mormor
♦ Dödskalleryggsäck med vattenflaska, sittunderlag och gympa påse av min moster och hennes kille
♦ Anteckningsbok med smilysar på av mormor
♦ Ritplatta (plus en större, finns inte med på bilden) av mormor
♦ Barbie modebok av mormor
♦ Åsnan filmen av mormor
Plus en massa fler ömtåliga grejer, är inte med på bild




Mina handmålade djur och människor! Vissa älvor är inte med.



Mina petshops... alla grejer syns inte, vissa ligger i en låda men det mesta är med!



Mina gosedjur på en hylla♥ Det är inte alla! :D



Resten av gosedjuren på golvet... :D (Bara hundar xD)



Det var sista bilden! Det är på tomtarna i vårat rum, många va?? :D

Är jättenöjd med mina tre juldagar och gillar julklapparna jättemycket! :D

Sov gott ♥

Puss&Kram

 




Kommentera snälla :)
Postat av: Ziku

Har också massa Schleich, mest hästar och människor.

2010-12-28 @ 15:18:16
URL: http://sweetvampire.blogg.se/
Postat av: Nonna

Vad roligt att du fick så mycket jag fick inte så mycket men jag fick ändå mycket:D

2010-12-29 @ 11:28:13
URL: http://lisenjohansson.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0