Min vän Pandabeard

Hej!
Sorry att jag inte skrev fler inlägg igår, men det gick inte att logga in på www.blogg.se :(
Men nu tänkte jag berätta om min vän Pandabeard!
Även kallad Pandab, i vår familj :D
________________________________________________________________________________________________

Pandabeard bor tillsammans med sin papegoja Beardy i baren som ni hittar när ni går till gamla hamnen.
Han har rättså tråkigt väldigt ofta. Men min pandafamilj har alltid varit och hälsat på hos Pandab!
En gång, när jag var sisådär 9 år så gick jag dit med en syster!
Pandabeard visade mig några korttrick och lät mig mata Beardy med chokladkex.
Jag kunde vara där i TIMMAR!
Nu brukar jag gå dit på kvällarna och hälsa på min gode vän Pandab och hans papegoja! :D



Nödvändigt att visa upp, Rita :tired:
Japp :D

Ha det!//Pandania & Rita!

PS! Här är Download saken för idag: Flickan med svavelstickorna


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Jag kunde häller inte logga in igår på blogg.se

Det var nåt konstigt. Den där download saken med flickan med svavelstickorna tycker jag är sorlig har läst typ 6 gånger. Den är jätte sorlig. :(

Det är synd om den lilla som hon kallas.

Men jag måste gå nu. Vi ses sen//Iosefine

2010-12-17 @ 16:06:11
URL: http://willesminne.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0