Min önskelista (igen) topp 10

Fick förslaget på Lomises blogg xD Spelar ingen roll vilken färg/ras osv det är om jag inte skriver det :)

1. Kanin

 

En söt... kanske en lejonhuvad eller dvägkanin!

2. Mobil



(Tja.. ingen rosa tror jag xD)

3. Petshop Gosedjur + petshops 

            

Aa egentligen vill jag ha alla 5!! Men jag nöjer mig med en!! :) Petshops vill jag ha flera, inte speciellt de på bilden <3

4. Böcker

 

Vill ha MÅNGA böcker!! :D :D


5. Nitendo DS



Spela roll vilken färg xD

6. Schleich handmålade djur/människor/världar



(Helst tama eller zoo djur)



7. Kamera (spelar ingen roll vilken färg)



Min andra är sönder :(

8. Wii Party + andra Wii spel

 


9. Min häst och ponny ridskola



Vill verkligen ha det spelet <3 Har spelat det förut det äger!

10. En till blogg xD



Ja jag vill faktiskt ha en till blogg om jag får! :)

Vad tror ni jag får? Vad tror ni jag inte får? Varför? Varför inte? ;)

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: cassandra

bärdatan när kommer jag få den

2011-03-13 @ 06:48:57
URL: http://celine1236

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0