Lite bilder

Hejsan hoppsan!

Träffade cilla_0 idag, här är bilder(Kopierade från hennes blogg):









Jag är i panfu och är i någons koja, lyssnar lite, de har fest :D
Men jag ska inte berätta vad de säger eller nåt! :mad:
Heej!
//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Sweetvampire

Hej Pandania! Vilken fin blogg du har ;) Jag har precis startat min och skulle behöva lite reklam. Så om du tipsar om min blogg skulle jag bli superglad, och jag kan tipsa om din. Hoppas att det är okej med en sådan här kommentar, annars får du ta bort den.

// Sweetvampire

2010-12-05 @ 15:01:41
URL: http://sweetvampire.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0