Laila den rosa :)

Hejhej!

Ska jag berätta en sak?
Jo jag var i panfuskolan... sen kom jag hem.
Jag var trött och så bad Billy mej räkna mina pengar!
- Jaha.. ja okej då Billy? 2613 exakt! Varför undrade du?
- Jag vill ha en flickkompis!
- Du har ju Maggie, sa jag och skrattade.
- Hmpf! sa Margareta (min röda och lite sura bolly) så jag skrattade ännu mer!!
Men sen blev jag allvarlig och gjorde som Billy sa, för jag tyckte också det skulle bli roligt med en liten o söt flickbolly!
Jag fick välja en... så jag valde en rosa som heter Laila!



Jag sa "Välkommen Laila" men ingen reaktion.
Då började Moss (min bugsy) prata alla sortes språk han kunde, Billy pratade Bollyska och Rita försökte med rövarspråket.
Men Laila förstod inget.
Då grejade Margareta med händer och fötter och sa några ord, vilket språk visste jag inte.
Margareta vände sig till mig och sa:
- Hon talar Engelska, Franska och teckenspråk!
- Pratade du inte Franska med henne, Moss? frågade jag Moss.
- Åååh! sa Moss och slog sig hårt mot pannan. Neej det tänkte jag inte på!
Så jag prövade Engelskan:
- Hello Laila! Im Pandania! Welcome!
- Thank you, sa Laila. Very big christmas tree!
- Yes, log jag mot Laila.
______________________________________________________________________________________________

Konstigt, vah?!
Men ni fattar allt hoppas jag :)
Så jag säger: WELCOME TOO MY BLOG LAILA!!
Margareta har det lite svårt med Laila, men det ska nog funka. Hej!

 



P.S: Det är GP dag i tre dagar nu! Logga in i Panfu.se ;)
Ps igen: Såg på cilla_0 och PandLina1´s chattbox att någon skrivit:
Ylve: Sköt dig själv davi22
Med MIN blogg-adress! SÅÅ OSHYSST! Det var inte jag!!!


Kommentera snälla :)
Postat av: Rebecca10 ♥

Roligt att du skaffat ett till husdjur. Du har säkert mer än jag! :D



//Rebecca10

2010-12-03 @ 10:35:54
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Zikushinoka/Skrivargalen

Salut Laila! Je m´appele Ziku. Bienvenue. J'espère que vous apprécierez votre séjour Pandania!



Hehe, kan lite franska och frågade mamma om lite xD

2010-12-04 @ 19:25:35
URL: http://skrivargalen.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0