Kan inte slita mig ifrån boken

Hallå där!

Kan inte slita mig från boken jag läser!
Har inga bilder, men de heter:

Vänner och ovänner - Pia Hagmar

Sommardrömmar - Pia Hagmar

Historien om Tracy Beaker - Jacquline Wilson

Midnatt - Jacquline Wilson

Lola Rose - Jacquline Wilson

Vykortsmamma - Sarah Withrow


Som ni ser är de flesta böcker för äldre barn än 10 (snart elva) år. Men jag har läst sen jag var 5-6 år, så det är för tråkigt med Hcg böcker. Läser mest Hcu eller Hce... Håller på med boken Vänner och ovänner som handlar om Flisan just nu. Den serien är känd, precis som Klara - serien. Brukar inte läsa de böckerna nu, men Flisan böckerna är så bra och viktig så jag läser dem ändå! :P
Ha en fortsatt bra kväll,

Puss&Kram

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Amanda

En fråga till dig...vad betyder det där Hcu och Hce, egentligen?. Jag läser en bok med uHce!!!

2010-12-22 @ 20:12:34
URL: http://amisamanda.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0