Julklappar - avklarat :P

Hallå där!

Nu är äntligen julklappinköper avklarat, puuuh! Vi handlade på en allt-butik :) En allt-butik är där typ ALLT finns! Förutom leksaker och godis :tired: Hahah :D Nästan allt kostade 10 eller 20 kr... så billigt & bra! Köpte till mamma, pappa, lillebror, mormor, morfar, moster, farmor, bästis, kille ;p
Allt som allt... blev 550 kr eller nåt :P Fast mamma köpte en del grejer till sig själv, och det var medräknat. Vill förresten tipsa om en vardagsblogg, klicka här, Amandas blogg är super :thumbup: känner henne inte, men hon har en superbra blogg! 

Återgå till ämnet, tack :tired:

Oh förlåt, Rita. Rita är lite sur, hennes mormor kommer ju i morgon. Och Rita vet ingenting om henne, för de sågs för superlänge sen.

Berätta vidare om din vardag :tired: :mad:

Förlåt. I alla fall. Nu är mina julklappar färdiga! :thumbup: Hoppas min släkt + vänner blir glada för dem! :)
Jag loggar in i Bollyland nu, så vi sees!

Puss&Kram

 


Kommentera snälla :)
Postat av: Pomis_10

Har du en kille? alltså en pojkvän?

Om du har det så AWWW! :D

2010-12-22 @ 21:56:06
URL: http://ebla.bloggplatsen.se

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0