Inbjudning!

Jag har en inbjudning till alla mina läsare!
Läs här:

Kära www.pandania.blogg.se läsare!
På fredag (17 december) har jag (Pandania00) en träff!
Det är avslutning för PRV men vi ska kanske inte prata så mkt miljö, utan kanske mest ha kul.
Dag: Fredag 17 december
Tid: 14.30
Server: Pandaguay
Plats: Idrottsplatsen
Vi kommer b.la spela snöbollskrig, spela HOT BOM och leka roliga lekar.
Medtag varma kläder och ett glatt humör!

//Pandania00 och Rita

Hoppas ni kommer!
Jag kommer ha en liten julfest lite senare, i nästa vecka tror jag?
Men det kommer sedan.
Nu ska jag göra läxan, hej!

 


Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Kul kul kul, jag tror jag kan komma. För min näst största storebror ska komma den dagen men jag vet inte vilken tid. Men jag ska försöka komma och det som är bra är att jag är ledig den dagen för vi har hemmstudie dag :P VI får jobba hemma :D Ska till skolan idag fast jag var hemma igår men vi har ett prov och sen en redovisning i grupp. Önska mig lycka till, för på provet ska vi kunna så många länder i Euopa och jag kan typ 39/44 stycken. Men ha det bra. Stora kramar//Iosefine

2010-12-15 @ 07:08:40
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Anna10

Heej! Så fin blogg du har!!

det va allt xD

//Anna10

2010-12-15 @ 15:09:40

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0