Hur jag fick mitt namn!

Hallå där!

Snart kommer våra gäster :) Tänkte berätta hur jag fick mitt Panda-namn, alltså Pandania00.
Jo först när jag registrerade mig i panfu hette jag Pandani00. Jag var i panfu med den pandan ända tills jag blev avstängd för all framtid! Visste inte att man kunde mejla panfu personalen då :P Så jag raderade min panda. Sen en dag när jag var på pappas jobb skapade jag en ny och den fick heta Pandania00.

Så här fick jag namnet Pandania00 (alltså jag lade bara till en bokstav):
Jag visste inte att man kunde heta typ Ella_girlcool eller Amejy eller nåt, trodde bara att man kunde heta ett pandanamn! Så jag tänkte till. Fast när jag gjorde Pandani00 så sa jag bara något till mamma! Och när jag gjorde Pandania00 så lade jag bara till en för att de flesta skulle känna igen mig som Pandani00 ;)

Panda skulle förstås vara med i namnet! Sen kom nia (eller ni) allt eftersom. 00 är för att jag är född 00 ;)

Såg förresten på Sound of music nyss! Den var typ 3½ timma lång :tired: Många känner igen den!!

 

Puss&Kram

 

 Er Pandania00♥


Kommentera snälla :)
Postat av: wiooi♥

Jag har laddat upp nu pandania00 Och inte visste jag att du igengkligen Pandani00 :p hej från mig

2010-12-31 @ 20:04:33
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0