Frågor från idag

Hallå där!

Varför har jag inte skrivit idag?

Svar: Jag har varit hos farmor och farfar med två av mina fyra kusiner och min lillebror, vi har ätit plättar och åkt pulka.

Varför kommer ingen bild på mina julklappar idag?

Svar: Mamma hinner inte hjälpa mig att ladda upp dem - hon jobbar i morgon men sen är hon ledig i två veckor, så håll ut.

Egentligen skulle jag ha åkt med mamma till hennes jobb i morgon, varit där och spelat på en dator under förmiddagen, ätit mat med henne, hennes kompis och kompisens dotter (är några år äldre än mig) och sen bowlat med tjejen. Men hon skulle ta med en kompis och då blir det ju inte så kul för mig.. hade gärna följt med, var till och med glad att få göra det, men som sagt, det blir ju tråkigt med de två, de är tonåringar liksom minst 3 år äldre än mig!
Därför är min dag så här i morgon:



Vill inte vara hemma ensam så länge medans jag tänker på hur kul... ush, sluta!!

Hm i alla fall. Ingen har berättat vad jag ska göra än? Kul om ni gjorde det, för i morgon är nog den tråkigaste dagen i mitt liv :( en utav dem i alla fall ;)

______________________________________________________________________________________________

Nu har vi kommit till ämnet ni nog bara vill glömma, eller ignorera. Att jag snart ska sluta panfu! Har bestämt mig nu. Jag ska sluta, och det går inte att ändra på. Veknar inte för något! Kommer i alla fall ha en avskedsfest :) Fast jag är väldigt nyfiken på blystenarna i år... minns nästan inget från förra året! Så tills på onsdag kan jag säga att jag håller mig kvar i panfu! Kanske ända tills på lördag...! Då är det nytt år :)

Jag hoppas att ni inte blir ledsna för något jag skrivit i detta inlägg, själv är jag ledsen för allt jag skrivit i detta inlägget! :(




I alla fall,

Puss&Kram

//Pandania00


Kommentera snälla :)
Postat av: Amanda

Sv: jo de kan dom ju få...såklart!!!

2010-12-27 @ 17:59:27
URL: http://amisamanda.blogg.se/
Postat av: cilla_0

NEEEEEEJ! Du får liksom inte sluta du är en del av panfu för mig du är jätte viktig för mig om du slutar kanske jag ochså slutar gör det inte SNÄLLLLLLLLAAAAA!!

:( :( :( :(

2010-12-27 @ 18:02:53
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Synd att du ska sluta, man kan säga att jag har slutat också, är typ alldrig inne.

Men här är ett förslag på vad du kan göra.

Ring en kompis och fråga fall ni kan vara.

Jag kanske ska vara med en kompis i morgon.

Så det var mitt förslag bara ;) Din kompis kan komma till dig om ingen kan köra dig.

Men kram kram//Iosefine

2010-12-27 @ 18:19:31
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Kalle

bbhhuuuuuuu:´( Synd

2010-12-27 @ 18:20:02
Postat av: Miley

Snyft då slutar jag läsa din blogg :((

2010-12-27 @ 19:21:48
Postat av: cilla_0

Men Pandania00 Har du kvar din blogg ändå?

2010-12-28 @ 07:15:01
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: PandLina1

S-Ska du sluta med bloggen också :( ;( ??? ;(;(;(;(;((;(;(;((;(;(;(;(

2010-12-28 @ 08:50:56
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0