Förvirrade läsare!

Tjena!!

Tycker ni min rubrik var knasig?
Det tycker inte jag!
Jo meningen är att jag fler förvirrande läsare än förstående!
Hehe :D
Jo många kan inte reda ut mina djurs personligheter och färger/stilar på texterna i bloggen!
Jag ska försöka reda ut det!

Rita skriver med kursiv text och är en soque (Räv pokopetet).
Hon är lite retsam och älskar att busa och retas.
Det verkar som om Rita MÅSTA ha någon att reta hela tiden.

Marie skriver med orange text. Hon är en Marieta (Nyckelpigs - pokopetet).
Hon är lite "fjortiz" aktig, men bara för att vara tuff.
Egentligen är hon hur go som helst.

Moss skriver antingen med understryken eller mörkblå text.
Moss kan många olika språk, är bäst i alla ämnen i skolan (fast han inte går i skola!) och prydlig.
Ibland får han upp sin djupt begravd och gömd instinkt och busar och leker trollkarl med alla saker och personer i min trädkoja. Efteråt blir han förstås generad och låtsas som om inget hänt.

Laila kommer nog inte skriva så ofta, men i såfall skriver hon med rosa text. Hon pratar bara Engelska, Franska eller lite Bollyska så oftast skriver någon åt henne, på Svenska. Hon älskar mat och gos. Är bra vän med Billy, som är kär i Laila. Hon vill bli vän med Margareta men det går inte så bra. Är söt och uppskattad av alla.

Billy kanske skriver inlägg ensam någon gång ibland, om vissa saker. Som t.ex har han skrivit om julen. (MrLucky lade till en grej på Billys förra inlägg, hur Lucia dog:  "Lucia blev martyr. På den tiden blev man som kristen straffad av ledarna. De ansåg att det stred mot deras regler. Lucia var ju religiös och hjälpte de fattiga, vilket ledde till att hon blev avrättad ): Därför blev hon ett helgon; hon dog för sin tro!" cilla_0 hade märkt att Billy stavat fel på Finska och Billy rättade till det snabbt, han hade klickat fel sa han. Så här stavas god jul på Finska: "Hyvää Joulua".)
Billy är ganska tystlåten och var mitt första djur, som jag haft nästan sen första veckan jag var i panfu.  Han skriver med gul text.

Margareta eller "Maggie" som hon kallas skriver (om hon skriver) med röd text! Hon har ett lättuppretat humör och blir ofta sur på Rita.

Saga är mitt ena pokopet (en woody) som nästan alla har. Först hade jag tänkt döpa henne med något med "Woo" i men det var vanligt, namn som "Woki", "Woddy", "Wody" och "Wooky" var väldigt vanligt. Saga älskar också när jag läser prinsess sagor för henne, så det fick bli Saga :) Hon skriver med ljusblå text eller en tillgänglig (olika) men skriver nästan aldrig.


Tror inte jag har fler nu!
Har ni förstått? Hihi :)
Jag tror jag ska leta efter nya spel på spela.se nu eller skriva på datorn!
Glöm inte att rösta på vem som ska vinna min blogg-stafett i December här http://fnul.se/vem-ska-vinna-pandania00s-bloggstafett-december-2010-obz7 det står lika, jag ändrar så fort det står olika :D
Jahapp allt klart?
HEJHEJ!!
 


Kommentera snälla :)
Postat av: MrLucky

Hej! Kul att du tog med mitt tillägg :)

Ha're bra!



//MrLucky

2010-12-07 @ 20:08:29
URL: http://mrlucky.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0