En rundtur i naturen

Hejsan!

Om ni undrar blev det inte ett dugg bättre för mig i skolan idag. Till och med sämre.
Men nu ska jag prata om när Laila och jag gick runt i Panfu tillsammans!
________________________________________________________________________________________________

Vi började hemma och sen gick vi till staden (mitt fönster är lite ovanför staden).
Det var vackert med snö överallt!
När vi kom till djungeln såg jag ett konstigt djur. Ja när ni ser min bild kanske ni tycker det ser vanligt ut, som en fjäril! Men det var inte självklart, eftersom jag hade inte glasögonen på :blush:
Jag sa: "Are the here one bird, Laila?"
Hon blundade och sa med hopplös röst:
"Pandania! You are sooo crazy!!! The here, are the beautiful butterfly!! You hare not glasses nor how?"
"No... :blush:" sa jag.



Jag var nära men den var så långt.... upp!
Nu ska jag nog ta på mig glasögonen och lyssna lite på Laila... :D :) Hehe :)
HEJ!!


Kommentera snälla :)
Postat av: mollymo

det var ju inte ens jag

2010-12-15 @ 17:55:41
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0