Dumma dumma "Pet passare"

Åh jag är så arg på de som gjorde Petshop
Jag läste nyss på Lomises bästase blogg om de nya BlyThe-LPS dockorna. Har sett dem på reklam och har inte tänkt så mkt på det då - men Lomise (tack) gjorde ett inlägg om hur dumt det var med de nya "Pet passarna". (Sorry Lomise, om jag härmar....)
Om jag får några såna där dockor i julklapp så vet jag vad jag ska leka med dem då!!
Jo mina djur bor där de bor, sen kommer de dumma dockorna, människorna har bestämt att nu ska de ta hand om djuren! Då gör alla Petshop upp en plan till hur de ska få bort dockorna. Sen blir det lite si o så... vet inte fortsättningen, kanske doppar djuren dockan i toaletten? Ja jag vet ju inte. Bilder:









Ja djuren värkar ju trivas med sina mattar men jag tror bara att de som gjort Petshop blivit lite styva på att göra djur med speciella uttryck och känslor...
Själva meningen med Littels Petshop är ju förstörd med såna dära "Pet passare". Meningen med Petshop djur är ju att man ska ha kul och leka med djur, som klarar sig utan människor! Åh jag är så arg...
Först tar dom bort magneterna, sen byter de design så att de ser "sminkade" ut och nu med de nya dockorna. Själva meningen med Littels Petshop är ju förstörd med såna dära "Pet passare". Meningen med Petshop djur är ju att man ska ha kul och leka med djur, som klarar sig utan människor! Åh jag är så arg...

  

ÅÅÅH!!!!!!!
Förresten är ju dockorna inte så fina. Förlåt, men nej. De har dockögon som Lomise sa och det är fult. Sen kläderna och håret... BLÄ! Men alla har ju annorlunda smak... Pomis_10 t.ex verkar gilla dem.
Ha en fortsatt bra lördag!

Kommentera snälla :)
Postat av: Pomis_10

Hahaha.. okej? vad är det fel på deras ögon? xD Läs min blogg så får du se varför kanske MAGNETERNA ÄR BORTA!

2010-12-11 @ 16:00:52
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Rebecca10 ♥

Håller defintitivt med dig..blä för dedär dumma dockorna! Om jag får en ska jag kasta den i soptunnan eller doppa den i toaletten! :mad: :mad: :mad:



:thumbdown:

2010-12-11 @ 16:52:30
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Pomis_10

Nu tog du det på fel sätt. Men jag förstår.. :S

Jag skrev MAGNETERNA ÄR BORTA med stora bokstäver. Sorry om du tog det på fel sätt..

Jag tycker bara att man inte ska gnälla så mycket.. inte för att du gör det men.. äsch..

2010-12-11 @ 18:10:08
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: mollymo

Hej!

Var med i min tävling på min blogg.

Där just DU har möjligheten att vinna en

special designad header!

Var med och tävla varje dag,

Så har du en chans.. ;)

//Mollymo

2010-12-11 @ 19:42:11
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0