Bröllop, bild!

Hallå där!!

I morgon är det nyårsafton. Egentligen skulle jag skriva om saker i panfu som är nya/ingen lägger märke till. Men när jag skriver panfu.se eller blog.panfu.se så vill inte datorn ta fram den adressen :mad: Så ni får vänta...
Här är en bild till Anzy som fyllde år igår:



Ja grattis önskar oss

Jag och Rita ska gå på ett bröllop i panfu sedan! Anzy och Newkidz, alltså :)
Här är informationen så att ingen glömmer:

Dag: Onsdag
Server: Pandalima
Tid: Klockan 16.00
Plats: Balsalen
Vilka som gifter sig: Newkidz (kille) och Anzy (tjej)

Om vi inte kommer så har vi fått förhinder! Men annars ska vi komma :)
Och Anzy, om inte din präst kan komma så tar jag gärna han/hennes plats! :D

Puss&Kram

//Pandania00

 Men oj Anzy, inte skulle du halka med här? Hihi :D


Kommentera snälla :)
Postat av: FB5

Jag är deras barn :D var på bröllopet

2010-12-30 @ 13:14:04

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0