Blandat inlägg

Hallå där!

Jag är piggare nu, och inte lika sur!!! Fick JÄTTEBRA paket igår, hos mormor!! Fick typ 8-10 stycken och de ägde! En bild kanske halkar med i ett inlägg. En fråga från mollymo:




Svar: Gå in på din stilmall och leta upp den här koden:

 

Efter där det står "font-family" skriver du Comic Sans eller annan skrivstil du vill ha, ta hjälp av bilden där uppe. Där det står "font-size" ska du skriva storlek. Om du vill ha min storlek är det bara att skriva 14 istället för den urprungliga storleken. Vid color kan du ändra färg, gå in på den
HÄR sidan och väljer färg. Lätt, va? Lycka till :)
____________________________________________________________________________________________

Fick en jättesnäll kommentar från mollymo, säger bara tack. Jag är superglad att du förlät mig, men jag går inte in på det vidare för det är rätt privat, bara mellan mig och Molly. Tack återigen!
Tack också Anzy för hennes jättefina bild! Kan tyvärr inte ladda upp den, men klicka här för att se den: http://admin.bloggplatsen.se/bild/filnamn-126c8839ed94b34c9686bd0a90c4b81f4d15e4706e3ad.png

Tack tack! Ska kanske skapa en mejl så ni kan skicka in berättelser, frågor, bilder eller andra grejer till mig :) Men det går ju att göra som Anzy gjort :)
Tack än en gång.

_________________________________________________________________________________________________________


JAKOB, ni vet väl vem det är? Han har varit jättepoppis i panfu en gång. Han har slutat i panfu nu tror jag, och är mest inne på Moviestarplanet, som många vet. Hans nya blogg heter: http://moviestarjakob.blogg.se/
Och han blir glad om ni läser den. Kan inte lova att jag gör det, p.g.a gamla sår som ännu inte är läkta. (JAKOB, jag tror du vet vad jag talar om) Men i alla fall. Han blir superglad om ni läser den.

Puss&Kram






Kommentera snälla :)
Postat av: mollymo

Tack Pandania!! ♥

2010-12-26 @ 21:48:07
URL: http://mollymo.bloggplatsen.se/
Postat av: cilla_0

Pandania vad menade du med "gamla så är inte läkta?

2010-12-27 @ 14:15:19
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0