Bilder från Anzy och Newkidzh bröllop! :)

Hallå där!

Ska gå ner och äta frukost nu, men tänkte visa mina bilder från Anzy och Newkidzh bröllop!
Jag var avstängd hela tiden så var inne på en annan panda, som ni andra fick reda på :)

Bilder:

Det var innan bröllopet började, med en del förberedelser. Jag och Rita var där tillsammans med min andra panda som jag chattade med!



Där hade precis de gift sig och skulle kyssas! ;) :D



Bild på efterfesten i Anzys barn luigis koja! Riktigt kul faktiskt ;)



Det var sista bilden! Det var också på efterfesten ;) Ser ni repliken "Hej Pandanias blogg"? Tack så mycket! :love:

Det var alla bilder. Det var ruskigt kul ;)
Lyssnar på Arvingarna nu, ska äta frukost!

Puss&Kram

Pandania00 & Rita!


Kommentera snälla :)
Postat av: davi22

Hej Pandania00 du har inte så många läsare idag!

Men JAG läser iallafall.

Men en lite fråga!

Kan du göra en chattbox?

Snälla, PandLina1 och Cilla_0 kan hjälpa dig på deras blogg dem hjälpte min kusin på panfu (lyre6) att få en chattbox.

Hennes blogg heter www.panfulyre.blogg.se/ läs den snälla hon har typ bara 13 läsare.

Hon blir glad om du läser hennes blogg.

Men var beredd hon är inte värds-bäst på att stava.

Förlåt Lyre om du blir ledsen men hoppas du förlåter mig.

Jag är bättre än du på att stava bara därför jag skrev så!

xC

/Davi22

PS gott nytt år DS

2010-12-31 @ 15:08:40
Postat av: Anzy

Naaaaw vad du e gullig :) och förresten hur gör man en hjärtsmiley?

testar: :heart: :love: :<3: (<3)

//Anzy

2010-12-31 @ 16:16:21
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se
Postat av: wiooi

:(:( ää.......jag ville bara säga att jag har laddat upp den där headern

2010-12-31 @ 16:39:54
URL: http://panfuwiooi.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Och det viktigaste av allt är ju hur man skriver, och inte hur länge man skrivit. 11 dagar är ju trots allt inte så mycket...

2010-12-31 @ 16:54:43
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0