Beställ header :mad:

Ingen har beställt header! :mad:
Sry ifall jag låter sur, men det är faktiskt kul att ge andra headers :(
Ni vill förstås inte för att, ni tkr att jag gör så fuuula!
Hm då kan jag säga att jag gör "fruktansvärt" bra för att jag har paint. Min header jag har nu är inte så väldigt fin, men jag slarvade bara lite.
Ingen Puss, ingen kram...
//Pandania00

Kolla denna coola texten ;)

GIF animations generator gifup.com 


GIF animations generator gifup.com

Coolt ;)

Kommentera snälla :)
Postat av: Iosefine

Jag har också Panint. Jag gör inte häller så fina häller. Men du kan ladda ner typ powe paint eóm du inte redan har det. Fast jag vet inte hur man laddar ner det. Men jag vet att man göra bra header men tänk bara på att öppa bilden du har gjort i powe paint att du då måste öppna den i paint och sen spara. Annars går det inte att ladda upp bilden på blogg.se Kram//Iosefine

2010-12-21 @ 14:38:33
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: davi22

Hej!

Jag tycker om din blogg

2010-12-21 @ 17:48:20
Postat av: kabbi

ja vill beställa en header tack!//kabbi

2010-12-22 @ 09:44:37
URL: http://kabbi.blogg.se/

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0