1 december

Hej!

Vet ni vad som ska göras idag... ?
Just det! ÖPPNA FÖRSTA LUCKAN I ADVENTSKALENDERN!!!
Hittade tyvärr inga bilder på kalendrarna iår :(
Men jag har en gul chokladkalender, håller på att smälta den i munnen, mmmm!
Sen har jag en annan, en Haribo godiskalender som är stor och tjock!
Jag kommer inte berätta vad som fanns i, någon annan kanske har en sån kalender?
För er som inte vet vad en julkalender är, klicka här: Julkalender
Har ni öppnat första luckan på panfu än?!
Gör det!
Jag är väldigt besviken över systemet och vad man får. Men man vänjer sig väl?



Visar inte vad man fick.
Tandbesöket gick bra. De ska dra ut två tänder nästa år och så kanske jag ska få tandställning nästa år, i slutet av året alltså.
I morrn är det flourlackning... blä!! :thumbdown:
Efter kanske en kvart ska jag och mamma åka in till centrumet där jag bor så ska jag få vara på en bokklubb :)
Kul? Skriver mer om det sen!!
Hej!




Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0