Slutar blogga här...

Hej!
 
Har haft jätteroligt på denna bloggen, men är ledsen att säga detta. Kollade igenom mitt bloggsvar och mina kommentarer igår, och började faktiskt gråta lite... Jag har haft så underbara fans! Ni har varit allting för mig... Man har väl hört överallt att fansen är så viktiga, men aldrig riktigt förstått. Nu förstår jag. Ni var grunden till min blogg. Ni var ALLT!
 
Så spelar ni moviestarplanet? Gå då gärna in på min och Sofias blogg;  www.mspjofia.blogg.se
Kanske börjar spela sen igen. Det känns så mäktigt och skriva mitt eget panfunamn.
 
Förevigt eran,
 
Pandi (Pandania00)

Kommentera snälla :)

Om du kommenterar, kan du räkna med att jag blir glad!:

Ditt namn:
Spara namn?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den och den publiceras inte)

Din sida/blogg:

Vad vill du säga mig?:

Trackback
RSS 2.0